مارسی - آرسنال : شروع کار توپچی ها در گروه مرگ
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : حمید

UCLHP Marseille Arsenal Champions League

با توجه به بازی های پیش رو برابر بوروسیا دورتموند و ناپولی ،توپچی ها به خوبی می دانند که باید در بازی چهارشنبه شب برای امیدوار بودن به صعود برابر مارسی نتیجه بگیرند.

دو تیم آرسنال و مارسی یکشنبه شب در خاک فرانسه از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت؛ جایی که آرسنالی ها باید احتیاط زیادی کنند. چرا که آنها با تیم های دیگری چون دورتموند و ناپولی هم گروه هستند که هر یک تمام تلاش خود را برای صعود از این گروه انجام خواهند داد.

پسران آرسن ونگر در نخستین بازی خود از این گروه در ورزشگاه خانگی  مارسی به میهمانی این تیم می روند و می دانند که باید با توجه به بازی های پیش رو برابر ناپولی و دورتموند در این بازی نتیجه بسیار خوبی کسب کنند.

آرسنال طی 13 فصل گذشته موفق شده از مرحله گروهی به دور حذفی صعود کرده و در فصل های 06-2005 راهی فینال و در 09-2008 راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

مسعود اوزیل خرید جدید آرسنالی ها در این بازی نخستین بازی اش را با پیراهن آرسنال در لیگ قهرمانان انجام خواهد داد.اووفق شد در بازی شنبه شب که نخستین بازی اش در لیگ برتر جزیره محسوب می شد خوش بدرخشد و بعید نیست که او را یک بار دیگر شاهد درخشش او در ترکیب اصلی توپچی ها باشیم.

در عین حال آرسنالی ها برای این بازی بازیکنانی چون چمبرلین ،سانتی کاسورلا و میکل آرتتا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.لوکاس پودولسکی و ابو دیابی هر دو با مصدومیت بلند مدت خود دست و پنچه نرم می کنند در حالی که ساناگو و توماس روسیچکی نیز به دلیل مصدومیتی که دارند احتمالا به این بازی نمی رسند.

شرایط زمانی سخت تر می شود که اگر اولیور ژیرود مهاجم آماده آرسنال نتواند در بازی چهارشنبه شب تیمش را برابر مارسی همراهی کند.بازیکنی که در جریان پیروزی 3-1 شنبه عصر برابر ساندرلند با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد.

ژیرود در هر چهار بازی اخیرش در لیگ برتر جزیره که در این فصل به میدان رفته موفق به گلزنی شده.

در سوی دیگر مارسی تقریبا می تواند با تیمی کامل به میزبانی آرسنالی ها برود و سلیمان دیاوارا تنها بازیکن غایب آنها محسوب می شود در حالی که آنها با توجه به تنها دو باخت خانگی در سال 2013 با اعتماد به نفس کاملی به مصاف توپچی ها می روند.

آرسنال در سال 2011 موفق شد در آخرین سفرش به مارسی به لطف تک گل پیروزی بخش آرون رمسی به برتری برسد.

مارسی در آن رقابت ها موفق شد در نهایت در جمع هشت تیم پایانی قرار بگیرد هر چند که در مرحله گروهی آنها شکست خوردند انها سابقه قهرمانی در این رقابت ها را نیز دارند که به فصل 93-1992 بازمی گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل